Welke boeken kregen in de maand maart een plekje in mijn boekenkast?

Op deze eerste dag van april wil ik meteen terug kijken op de boeken die ik aan mijn collectie mocht toevoegen de afgelopen maand.

Waar vorige maand het een bescheiden buit was, is het de maand maart het tegenovergestelde. Ik kan wel zeggen dat het om stapels boeken gaat…

De recensieboeken:

Van Hamley Books ontving ik:

  • De perfecte moeder van Esther Boek
  • Dust van Joanne Carlton

Van Xander Uitgevers ontving ik:

  • Natan Z. van Arjan Alberts, de recensie kun je elders op mijn blog vinden
  • Ik houd je in de gaten van Mary Higgins Clark

Van uitgeverij BBNC ontving ik:

  • Levenslessen van een kat van Jamie Shelman
  • Boeddhistische wijsheden voor elke dag

Tenslotte kreeg ik van De Boekerij De huizenruil van Rebecca Fleet.

Ik kocht deze maand ook een aantal boeken:

  • Heerlijke desserts
  • De Roof van Daniël Silva
  • Voltooid van Mariska Overman
  • Uitgeschakeld van Angelique Haak
  • Bestemming Bonaire van Linda van Rijn
  • Die ene patiënt van Ellen de Visser

En natuurlijk kreeg ik ook het Boekenweekgeschenk: Jas van belofte van Jan Siebelink.

En ik ben ook nog naar de kringloop geweest en daar heb ik toch wel een aanzienlijke buit gescoord:

  • Belledonne kamer 16 van Anke de Vries
  • Password van Mirjam Mous
  • Chateau de Provence van Marelle Boersma
  • Zwarte sneeuw van Simone van der Vlugt
  • De guillotine van Simone van der Vlugt
  • De terugkeer van de dansleraar van Henning Mankell
  • Nachtvlucht van Anita Terpstra
  • Lieve edelachtbare van Max van Olden
  • Weerloos van Kim Moelands
  • De donor van Helen FitzGerald
  • Wij zijn wegwerpkinderen van Thea Beckman
  • Onhoudbaar van Linwood Barclay
  • De vrouw in suite 10 van Ruth Ware

Een mooie stapel boeken, al zeg ik het zelf. Ik verwacht dat het deze maand wel minder boeken zal zijn. Maar dat is ook oké.

Tot volgende maand voor de boeken van april, en tot die tijd….

Lees en geniet nooit met mate!