We leven inmiddels halverwege mei en overal om je heen zie je jonge dieren. Blij word ik daarvan. Maar het is ook hoog tijd om nog even terug te kijken op mijn leesmaand april.
1 Eens gegeven van Charlotte de Monchy
Een vrolijke chicklit met uiteraard veel misverstanden. Lees hier mijn recensie. 4 sterren
2 Op een mooie zomerdag van Mary Higgins Clark
De nachtmerrie van elke moeder wordt voor Zan Moreland werkelijkheid: haar zoontje wordt op klaarlichte dag ontvoerd. Lees hier mijn recensie. 3,5 sterren
3 Ondenkbaar van Bianca Nederlof
Een terroristische aanslag op de Gay Pride heeft verstrekkende gevolgen voor een aantal betrokkenen. Lees hier mijn recensie. 3,5 sterren
4 Winterzon van Linda van Rijn
Lekker tussendoor boekje waarbij je niet hoeft na te denken. Al verraste de ontknoping mij wel. Leuk! 3 sterren
5 Arrowood van Mick Finlay
Concurrent van Sherlock Holmes aan wie hij ook een grote hekel heeft. Lees hier mijn recensie. 4 sterren
6 Floeffiewoeffie van Simon Puttock en Matt Robertson
Hilarisch prentenboek. Lees hier mijn korte recensie. 4,5 sterren
7 De vrouw die terug moest van Lina Bengtsdotter
Scandinavische thriller uit het boekje. Spannend en onder de huid. Lees hier mijn recensie. 4 sterren
8 Het laatste uur van Minette Walters
Voor het eerst in 10 jaar weer een boek van haar hand! En het was het wachten waard. Lees hier mijn recensie. 4,5 sterren
Een fijne leesmaand allemaal, enne…
Lees en geniet nooit met mate!